Kordegn søges til Måløv Kirke, Ballerup Kommune

Stillingen som kordegn ved Måløv Kirke er ledig og ønskes besat snarest muligt.

Kordegn søges til Måløv Kirke, Ballerup Kommune

Stillingen er en 100 % stilling og ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår i henhold til CO10-fællesoverenskomst, organisationsaftale og tilhørende protokollat.

Se på www.folkekirkenspersonale.dk

Kordegnens opgaver er:
 Personregistrering.
 Medvirke ved gudstjeneste og kirkelige handlinger.
 Sekretær for menighedsråd, forretningsudvalg, kontaktperson og præster.
 Administration af sognegård med hensyn til udlejning og vedligeholdelse.
 Koordination af opgaver i samarbejde med menighedsrådets kontaktperson.

Vi ønsker en kordegn som
 Er aktiv deltager i det kirkelige arbejde, og som anser det som en naturlig og vigtig del af stillingen.
 Har gode samarbejdsevner både i forhold til det øvrige personale og menighedsråd.
 Har erfaring med Edb og er fortrolig med de kirkelige programmer.
 Er selvstændig, og trives med menneskelig trafik.
 Som kan falde godt ind i et velfungerende samarbejdsklima.

Stillingen er i løngruppe1 med et årligt løninterval på p.t. 249.025,40 kr. 308.005,10 kr. Udgangs-punktet er en begyndelsesløn på 262.132,00 kr. for en fuldtidsstilling. Hertil kommer et årligt rådighedstillæg på p.t. 31.062,64 kr.
 
Løn forhandles efter kvalifikationer og opgaver i øvrigt.
 
Besættes stillingen med en tjenestemand, klassificeres stillingen efter forhandling mellem Kirkeministeriet og de forhandlingsberettigede parter.

Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn eller kordegneassistent med tjenestemands- eller tjenestemandslignende vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegneuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen.
 
Se cirkulære om uddannelseskrav for kirkefunktionærer på www.folkekirkenspersonale.dk.
 
Ved ansættelse er der 3 måneders prøvetid, og der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børne- og straffeattest.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte formand Lise Bramsen lb@maalovkirke.dk tlf.: 2190 3205

Vi skal have din ansøgning senest mandag d. 21. marts 2011 kl. 12.00. 
Samtaler vil blive afholdt tirsdag den 29. marts efter kl. 16.00

Ansøgning med relevante bilag sendes til:
Lise Bramsen lb@maalovkirke.dk
Læs om kirken på www.maalovkirke.dk
 
Ansøgningsfrist: 21. marts 2011