Kordegnemedhjælper i Farum

Medhjælper til kordegnekontoret i Farum

Farum kirke
Farum kirke.

I fordeling med kordegnen udfører kordegnemedhjælperen følgende opgaver:

- DNK registrering
- kalenderstyring og administration af udlejning
- arkivering
- andre alment forekommende opgaver på et kirkekontor

Vi ønsker flair for tekstbehandling og IT-baserede funktioner forudsættes ligesom imødekommenhed, omhu og evne til samarbejde med kordegn, administrationschef og øvrige ansatte.

Det er en betingelse, at ansøgeren som minimum har kursus i Personregistrering (grundlæggende del) samt kan arbejde med DNK.
Læs mere om stillingen på www.farumsogn.dk eller henvend dig til kontaktperson Lennart Funch (44950662).

Ansøgning på mail til kontor@farumsogn.dk
eller til Farum Menighedsråd, Stavnsholtvej 25, 3520 Farum.

Ansøgningsfrist 20. februar og samtaler forventeligt i uge 9.